27. 1. 2010.

Muffins iliti cupcakes


Na neiscrpnom izvoru informacija-internetu, pročitala sam nedavno da muffins i cupcakes nisu ista vrsta kolača!? Meni je tako svejedno, glavno da su jednostavni za pravljenje i ukusni. Naime iako se obe vrste peku u istom plehu


razlika je sledeća: muffins je vrsta hleba i iako izgledaju poput cupcakes-a nisu toliko slatki i nemaju preliv na vrhu. S druge strane, cupcakes je vrsta malih torti pa se zato i ukrašavaju poput velikih.
Ja imam par recepata koje koristim, često ih modifikujem ali u suštini su veoma slični. Pošto sam u dilemi u koju grupu da ih svrstam, nazvaću ih MUFFCAKES...

MUFFCAKES 1
(sa medom)
100 gr margarina umutiti mikserom sa 200 gr šećera,
dodati vanilin šećer, 2 jaja, 1,5 dl mlakog mleka
i 1 kašiku meda.
Dalje mutiti ručno i dodati-225 gr brašna+1 prašak za pecivo.
Kalupe premazati margarinom.




MUFFCAKES 2
(sa bananom)
110 gr margarina umutiti sa 6 kašika šećera,
2 jaja, 200 gr brašna+1 prašak za pecivo+2 kašike kakaoa,
2 kašike mleka, 2-3 banane izgnječene viljuškom,
100 gr rendane čokolade (ja više volim da iseckam na komadiće).
Sasvim su OK i bez ičega gore...




Нема коментара: