16. 4. 2010.

Pomalo nostalgicna...

Kada sam počela sa pisanjem bloga, nisam mislila da će neko svraćati ovde. Više je to bilo piskaranje kao podsetnik za mene.

Što zahvaljujući članstvu na nekim forumima (poseban pozdrav za devojke sa foruma krstarice:) a posebno Minji i njenom blogu-hvala Minja, dešava se da se i beleže posete. Na moju veliku radost, posetioci su iz raznih delova Stare Jugoslavije.

Možete me shvatiti kako hoćete, priznajem- jugo nostalgičar sam...Rođena u 'susednoj bivšoj', živela u tri 'bivše' republike, proputovala je (nisam još bila u Makedoniji ali u planu je), zahvaljujući Facebook-u u kontaktu sa većinom ljudi sa raznih strana...I još uvek zaplačem kada čujem pesmu u kojoj se spomene ime Jugoslavija...
Svima vama sa raznih strana veliki pozdrav i podsećanje na neko davno vreme...

post signature

Нема коментара: